تولید کننده پارچه کودری شانتوتکس

پارچه کودری شانتوتکس یک پارچه بسیار زیبا و کاربردی است که اکثر صنایع و تولید پوشاک برای دوخت لباس های تابستانی آن را در نظر می‌ گیرند. این پارچه‌ ها وزن بسیار سبکی دارند و نیز بسیار لخت و لطیف هستند. تولید کننده پارچه کودری برای ساخت این پارچه از مواد درجه یک استفاده می کنند و تا حد ممکن سعی می‌کند که از الیاف طبیعی در تار و پود این دسته از منسوجات به کار گیرد تا بتواند کیفیت آن ها را ارتقا دهد.

تولید کننده پارچه کودری شانتوتکس

سوالات متداول درباره پارچه کودری شانتوتکس

سوالات متداول درباره پارچه کودری شانتوتکس به احتمال زیاد هنگام شنیدن نام پارچه‌های کودری شانتوتکس سوال های متداولی در ذهنتان ایجاد شود که در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی سوالات متداول پیرامون این پارچه و جواب دادن به آن ها بپردازیم پس با ما همراه باشید.

اولین سوالی که درباره پارچه‌ های کودری پرسیده می‌ شود این است که پارچه های کودری چه نوع پارچه هایی هستند؟ در واقع این پارچه ها پارچه های تابستان می باشند که وزن سبکی دارند و ضخامت شان بسیار نازک است و نیز پوشاکی که از این نوع پارچه ها تهیه می شوند، جزو پوشاک تابستانی به حساب می آیند که بسیار تن پوش راحتی دارند.

دومین سوال درباره پارچه کودری این است که این پارچه ها از چه جنس نخی تهیه شده‌ اند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت اغلب پارچه های کودری از نخ های پنبه ای و طبیعی تشکیل شده اند. به همین جهت است که تن خور بسیار راحتی دارند و حتی این پارچه‌ ها را برای تولید پوشاک کودکان استفاده می‌ کنند چرا که به دلیل وجود الیاف طبیعی در ساختار شان هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمی‌ کنند.

و اما آخرین سوال درباره پارچه‌ های کودری این است که دلیل محبوبیت این دسته از محصولات چیست؟ در واقع این محصولات به دلیل سازگاری با پوست و نیز عدم چروک شدن محبوبیت دارند و امکان ایجاد گردش هوا در ساختار این پارچه ها وجود دارد که این موضوع باعث می‌ شود که افراد هنگام پوشیدن این پارچه ها عرق نکنند و همواره احساس راحتی داشته باشند.

مرکز خرید پارچه کودری شانتوتکس

مرکز خرید پارچه کودری شانتوتکس پارچه کودری شانتوتکس نام های مختلفی دارد یکی از نام های این پارچه پارچه اطلس است. در واقع این دسته از منسوجات به دلیل سبک بودن و لطافت محبوبیت بسیار زیادی دارند و می توان انواع لباس های تابستانی را با این پارچه ها تولید کرد.

مرکز خرید پارچه کودری عمده موظف است که انواع پارچه کودری را به صورت مستقیم تامین کند و تمام طرح های متنوع این پارچه‌ها را در نظر می‌گیرد تا سلایق گوناگون هر یک از مشتریان را بتواند پوشش دهد و محصولات دلخواهشان را در دست داشته باشد.

2

  1. سلام. در ابتدا باید تشکر کنم بابت این محصولات و اطلاعات موجود در سایت. دوم اینکه چطور میشه از قیمتها هم اطلاعاتی پیدا کنیم؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما