مرکز فروش پارچه کودری اطلس

یکی از پارچه های نخی پر مصرفی که در تولید انواع مختلف البسه دارای کاربرد می باشد پارچه کودری اطلس است که تولید آن در داخل کشور و به وسیله تولید کنندگان موفق داخلی صورت می پذیرد. برای تهیه پارچه کودری اعلا می توانید به مرکز فروش پارچه کودری اطلس در شهر محل زندگیتان مراجعه کنید و این پارچه رنگی را به میزان مورد نیازتان تهیه نمایید تا از آن برای دوخت انواع مختلف لباس استفاده کنید.

مرکز فروش پارچه کودری اطلس

کاربرد پارچه کودری اطلس در دوخت انواع لباس

کاربرد پارچه کودری اطلس در دوخت انواع لباس همانطور که در ابتدای مطلب هم به آن اشاره کردیم امروزه از پارچه کودری اطلس برای دوخت انواع مختلف لباس استفاده می‌شود. این پارچه دارای بافت متراکمی است و در عین حال بسیار نازک و خنک می باشد. همین موضوع سبب شده تا امروزه برای دوخت انواع مختلف البسه تابستانی از این پارچه بهره گرفته شود. از جمله لباس هایی که با استفاده از پارچه های کودری تولید می‌شود می‌توان به انواع مختلف مانتو، شلوار، بلوز، زیر سارافونی و غیره اشاره کرد.

این پارچه هم برای دوخت پارچه لباسهای مردانه و هم برای دوخت لباس های زنانه کاربرد دارد. الیاف به کار گرفته شده برای تولید این پارچه ها از جنس ویسکوز می‌باشد. تولیدکنندگان این پارچه برای تولید این محصول از دستگاه های به روز و پیشرفته بافندگی استفاده می‌کنند تا بتوانند پارچه های با کیفیتی را به بازار عرضه کنند. پس از اینکه کار بافت پارچه توسط دستگاههای بافندگی انجام شد پارچه ها تحویل واحد رنگرزی می‌شوند تا عملیات رنگرزی و چاپ نقش و نگار بر روی آنها صورت پذیرد.

لازم به ذکر است که رنگ بندی های متنوع و گوناگونی از این پارچه در بازار وجود دارد که به مشتری این امکان را می دهد تا بتواند رنگ مورد نظر خود را از بین تنوع گسترده موجود انتخاب و خریداری کند. خوشبختانه به دلیل تولید این پارچه در داخل کشور قیمت آن در کشور ایران بسیار خوب و مقرون به صرفه می باشد و این از نظر اقتصادی به نفع خریداران محترم است.

تولیدی پارچه کودری اطلس

تولیدی پارچه کودری اطلس تولیدی پارچه کودری اطلس با تولید این پارچه در حجم انبوه در طرح های متنوع و ارائه آن به بازار موجب شده تا نیاز مشتریان به این پارچه های شیک و زیبا برای تولید انواع لباس مرتفع شود. علاوه بر این به دلیل این که پارچه کودری علاوه بر کشور ایران، در دیگر کشورهای دنیا نیز از طرفدارانی برخوردار می باشد، در نتیجه این امر موجب شده تا امروز شاهد فروش این پارچه ها در بازارهای بین‌ المللی نیز باشیم. صادرات این پارچه به سایر نواحی دنیا توانسته ارز بسیار زیادی را به کشور وارد کند و این امر رونق اقتصادی کشور را به دنبال داشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما