مرکز پخش پارچه کودری ساده

پارچه کودری ساده جزو رایج ترین پارچه های نخی است که در بین مردم عامه با همین نام تجاری شناخته شده است و از این محصول در طرح ها و رنگ های متفاوت برای تولید انواع مانتو های زنانه و پیراهن های مردانه استفاده می شود. در مرکز پخش انواع پارچه های نخی، پارچه کودری ساده قیمت های متنوع به خود اختصاص می‌ دهد که در واقع تعیین قیمت این محصولات تحت تاثیر فاکتور های بسیار زیادی قرار می گیرد.

مرکز پخش پارچه کودری ساده

انواع پارچه کودری براساس نوع چاپ

انواع پارچه کودری براساس نوع چاپ انواع پارچه کودری در زمره پارچه های نخی مصنوعی دسته‌بندی می‌ شوند که برای تولید آنها از الیاف ویسکوز استفاده می‌ شود. این نوع محصولات دارای بافت تخت و تار و پود های ویسکوزی هستند که در عرض های مختلف قابل معرفی به بازار می باشند.

پارچه‌ های کودری از نظر مراحل بافت، مراحل چاپ و همچنین روش های آهار زدن با یکدیگر تفاوت هایی دارند و به همین دلیل به عنوان متنوع ترین پارچه های نخی به بازار ارائه می گردد. انواع پارچه کودری بر اساس نوع چاپ در نمونه های متفاوتی دسته بندی می شوند که در این میان پارچه های کودری طرح دار و نقش دار که از زمینه بسیار شلوغ برخوردار هستند، طرفداران ویژه‌ ای را به خود اختصاص می‌ دهند.

نازک بودن این پارچه ها و مقاومت این محصولات در برابر شستشو و همچنین خنک بودن آنها جزو مهمترین ویژگی ها و مشخصات این نوع پارچه ها است که در واقع آنها را برای تهیه پیراهن های مردانه و مانتو های زنانه مناسب می سازد.

از رایج ترین انواع روش های چاپ که برای تولید انواع پارچه کودری در نظر گرفته می‌ شود، می‌ توان به روش‌ های چاپ اکتیو و روش‌ های چاپ دیجیتال اشاره کرد که بالاترین کیفیت چاپ پارچه را دارند و در واقع محصولات تولید شده بر اساس این روش ها در برابر شستشو درخشش و زیبایی خود را از دست نمی‌ دهند.

مرجع خرید پارچه کودری ساده

مرجع خرید پارچه کودری ساده پخش مستقیم پارچه کودری پیراهن و پارچه کودری مانتو زنانه در فصل های مختلف سال مخصوصا در بهار و تابستان طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص می‌ دهند زیرا از این طریق محصولاتی با قیمت های مناسب تر در اختیار خریداران قرار می گیرد.

همان طور که اشاره کردیم پارچه کودری در گروه پارچه های نخی قرار می گیرد که از ویژگی های خوبی برخوردار است. مرجع خرید پارچه کودری ساده ارائه دهنده این محصولات در بهترین کیفیت ها و در نمونه های داخلی و خارجی است که تنوع عرضه این نوع کالا ها در جلب توجه بیشتر تاثیرات مستقیم داشته است.

1

  1. سلام
    وقت به خیر
    من راضی بودم از خریدم و به همه توصیه می کنم از این سایت بازدید کنند.
    مطالب جالبی دیدم و برای من بسیار جذاب بود وضمن اینکه با خرید از این سایت، کیفیت تضمین شده را به دست خواهید آورد.
    با تشکر از همه عوامل این مجموعه پویا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما