بازار خرید پارچه کودری مانتو

بازار خرید پارچه کودری مانتو بسیار پر رونق می باشد و افراد زیادی خواهان خرید این کالا هستند. در این بازار خرید انواع مختلف از این پارچه با ضخامت های گوناگون و قیمت های مختلف موجود می باشند که خریداران می ‌توانند با هر میزان هزینه رنگ مورد نظر را با مراجعه به این بازار با قیمتی استثنایی و کیفیت بالا تهیه کنند‌. تمامی پارچه های کودری مانتو در این فروشگاه ها از سوی تولیدکنندگان بدون واسطه تهیه می ‌شود و با نرخ تولیدی به مشتریان عرضه می گردند.

بازار خرید پارچه کودری مانتو

تفاوت پارچه کودری مانتو با مجلسی

تفاوت پارچه کودری مانتو با مجلسی پارچه کودری مانتو تفاوت‌ های زیادی با پارچه مانتو مجلسی دارد. معمولا پارچه های مانتو مجلسی از جنس کرپ مازراتی و گواردیان می باشند که ایستایی خوبی دارند و رنگ بندی آن ها متنوع است، اما پارچه‌های کودری مانتو معمولا دارای بافتی پشمی بوده و ضخامت زیادی داشته و مناسب برای فصل زمستان می باشند.

این نوع کالاها برای مانتو های مجلسی مناسب نیستند به این دلیل که مقداری شل بوده و ایستایی خوبی ندارند، بنابراین بهتر است که برای مانتوهای معمولی از این نوع پارچه استفاده کرد. امروزه تولیدکنندگان مانتو برای تولید مانتو های زمستانی با تنوع بالا از این پارچه استفاده می ‌کنند به این دلیل که بافت درشت خاصی داشته که زیبایی آن ها را چندین برابر می کند.

از لحاظ دوخت هم باید بدانید که پارچه های کودری مانتو برای دوخت راحت تر بوده و توسط چرخ های صنعتی به راحتی در حجم انبوه تهیه می ‌شوند، اما پارچه های مانتو مجلسی دارای دوخت سخت تر بوده و برای تولید آن ها باید زمان زیادی را صرف نمود به همین دلیل هم بیشتر تولیدی ها از پارچه کودری مانتو برای تولید مانتو های معمولی استفاده می کنند.

توزیع بی واسطه پارچه کودری مانتو

توزیع بی واسطه پارچه کودری مانتو توزیع بی واسطه انواع پارچه ارزان و پارچه کودری مانتو در بازار داخلی موجب کاهش قیمت این محصول گردیده است بنابراین توانایی خرید مردم برای تهیه این کالاها هم افزایش پیدا کرده است. در مرکز توزیع پارچه این مدل از پارچه های مانتویی با طرح های متنوع و طاقه هایی با متراژهای مختلف موجود هستند که قیمت آنها از سوی تولیدکنندگان مشخص می‌شود و خریداران می‌توانند با مراجعه به این مراکز محصولات مورد نظر را متنوع خریداری کنند.

این مجموعه فروش که جزء نمایندگی های تایید شده از سوی شرکت تولیدی پارچه کودری مانتو می باشد انواع گوناگون از این پارچه را به صورت مستقیم از شرکت تولیدی خریداری می کند و آنها را با درصد سود اندکی به مشتریان عرضه می نماید به همین خاطر هم موجب جلب رضایت مشتریان و فروش چندین برابری این کالاها در فروشگاه خود شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما