تولید پارچه کودری با کیفیت

لباس هایی که با پارچه کودری تکمیل و تولید می گردند بسیار مناسب برای فصول گرم سال هستند. آیا در کشور خودمان پارچه های کودری با کیفیت تولید می شوند؟
برای آن گروه از مشتریانی که تا به حال برای مشکل گرما تنها پناه بردن در محیط های خنک را راه حل نهایی می دانستند معرفی پارچه کودری شاید جالب و مورد پسند باشد.
پارچه کودری که از گروه پارچه های نخی محسوب می شود بسیار خنک و سبک است. الیته این تنها حسن این پارچه نمی باشد چرا که علاوه بر داشتن رنگ بندی متنوع در طرح های ساده، شرکت های تولیدی پلرچه های کودری با طرح های گلدار و تنوع رنگبندی بسیار و مشتری پسندی را تولید کرده اند که در اثبات آن همین بس که هر سال قبل از شروع فصول گرم سال تولید کنندگان اقدام به بافت و انتشار پارچه های کودری در بازار می کنند.
از دیگر محاسن آن نازک بودن، چروک پذیری کم آن به همراه شستشوی آسان و خشک کردن سریع، اتو خوری خوب و در نهایت قیمت بسیار مناسب آن است که علاقه مندان بسیاری دارد. همچنین مدل های متنوع لباس هتیی با پارچه کودری در بازار موجود است.
پارچه کودری را می توان یکی از تولیدات ملی محسوب کرد چرا که در نساجی های معروفی همچون :

  • نساجی نیک بافت
  • نساجی یزد بافت
  • نساجی تارخ یزد
  • نساجی بروجرد

تولید و در بازار های کشور عرضه می شوند و خوش بختانه هم از نظر جنس و کیفیت بسیار عالی هستند و هم از نظر قیمت مناسب هستند تا شاید بتوانیم در مسیر تولید و مصرف کالای بومی و ملی گام های خوبی برداشته باشیم.
از پارچه های کودری برای تهیه لباس های مهمانی و پیراهن های راحتی و تونیک و سایر پوشاک زنانه استفاده می کنند.
منبع: پوشاک ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما