عرضه پارچه کودری گلدار و ساده

تنوع پارچه های نخی دز بازار های کشور ما بسیار زیاد است و از میان پارچه های نخی، لباس هایی که با پارچه کودری تولید می شوند بیشترین تقاضا را دارند.
برخی از نساجی های داخلی برای فروش محصولات خود سعی می کنند بوسیله خریداران از نیاز جامعه با خبر شوند و برخی ار تولید کنندگان علاوه بر این موضوع سعی می کنند با ایجاد تنوع و ترکیب طرح و سلایق متفاوت در این رقابت پیشی بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

ویژگی های پارچه کودری

پارچه کودری که با الیاف نخی تولید می شوند بسیار خنک، سبک و از اتو خور خوبی برخوردار هستند و تولید کنندگان این پارچه این نوع پارچه ها را به دو صورت گلدار و ساده و با تنوع رنگی فراوان تولید و در بازار عرضه می کنند و مشکل گرما را با تولید این پارچه برای مشتریان خود برطرف ساخته اند. هر چند این پارچه ها دارای براقیت خاصی نیستند اما به سبب ایستادگی عالی آنها و آبرفت کم پارچه، همیشه به عنوان یکی از پرفروش ترین پارچه های تابستانه در بازار معرفی شده است. یکی دیگر از ویژگی های پارچه های کودری این است به سادگی چروک نمی شود و به سرعت پس از شستشو خشک می گردد.
نساجی های زیادی این پارچه را تولید می کنند، همانند نساجی بروجرد، تارخ یزد، نیک بافت و… که همه این ها هر ساله متراژهای بالایی ار پارچه کودری ساده و گلدار به بازار عرضه می دارند.

انواع پارچه کودری

از پارچه های کودری بیشتر برای لباس های مانتو و تونیک استفاده می شود اما بانوان ایرانی از این پارچه ها برای لباس های مجلسی، پیراهنی، دامن و … هم مصرف می کنند. از لباس های پارچه کودری به غیر فصول گرم سال برای باقی سال هم مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع: پوشاک ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما