قیمت خرید پارچه کودری چهارخونه

کارخانه های زیادی در کار تولید پارچه کودری فعالیت دارند اما در بین تولیدات آن ها پارچه کودری چهارخونه و پارچه کودری حاشیه دار بیشترین سهم فروش بازار را به خود اختصاص داده است. به این دلیل که این نوع پارچه برای خانم ها بیشترین استفاده را دارد. قیمت پارچه چهارخونه کودری به چند عامل بستگی دارد اما مهمترین عاملی که در قیمت خرید این پارچه تاثیر گذاری بیشتری دارد کیفیت پارچه است که باعث افزایش و یا کاهش قیمت پارچه می شود.

قیمت خرید پارچه کودری چهارخونه

همه چیز درباره پارچه کودری چهارخونه

همه چیز درباره پارچه کودری چهارخونه برای دوخت انواع پارچه های کودری و به خصوص نوع چهارخونه آن که بیشترین مصرف آن در دوخت انواع لباس های تابستانی است و همچنین در دوخت انواع لباس های زنانه به خصوص شومیز و سارافون نیز می تواند قابل استفاده باشد، باید به این نکته دقت داشت که قبل از برش دادن پارچه آن را چند ساعت درون آب سرد قرار داد تا بافت پارچه محکم تر شود و زود پاره نشود. در شستن پارچه کودری بابد دقت شود که حتما آن را در آب سرد شست.

از دیگر نکاتی که در مورد پارچه کودری چهار خونه باید متذکر شد که این نوع پارچه ها بیشترین کاربرد را در هوای گرم دارند چون که بدن در هنگام پوشیدن لباس کودری عرق نمی کند و اگر هم عرق کند جنس لباس به گونه ای است که رطوبت حاصل از عرق کردن را فورا به خود جذب می کند.

این نوع پارچه ها خیلی سبک هستند و هنگام استفاده از آن بدن احساس سنگینی ندارد ضخامت کمی دارند و بسیار نرم و لطیف می باشند به همین علت بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. جنس آنها از نخ طبیعی است بنابراین هنگام شستشو دچار آبرفت نشده و کوتاه نمی شوند. همچنین هیچگونه حساسیتی ندارند و با انواع پوست سازگار هستند ضمن این که در رنگ های بسیار متنوعی تولید شده اند.

صادرکنندگان پارچه کودری چهارخونه

صادرکنندگان پارچه کودری چهارخونه مهمترین مرجع پخش پارچه کودری چهارخونه خود تولید کنندگان این پارچه هستند که در تعدادی از شهرهای ایران مشغول به این کار می باشند. تولیدات آنها چون که کیفیت بالایی دارند به بسیاری از کشورها محصولات خود را صادر می کنند.

صادر کنندگان این محصولات انواع پارچه را با کیفیت بالا و در بسته بندی هایی که مناسب صادرات است را با قیمت مناسب به دیگر کشورها می فرستند که به این طریق هم کیفیت محصولات ایرانی را به بسیاری از کشورها نشان می دهند ضمن این که از این طریق باعث می شوند ارز زیادی وارد ایران شود به علاوه با این کار جوانان بیکار زیادی مشغول به کار می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما