قیمت فروش پارچه کودری حاشیه دار

قیمت فروش پارچه کودری حاشیه دار به عرض، طرح، میزان ضخامت و سایر مشخصات و ویژگی های این محصول بستگی دارد که پس از تکمیل تمامی فرایندهای تولید این نوع پارچه، با در نظر گرفتن تورم و نوسان های حاکم بر بازارهای خرید و فروش و غیره قیمت روز و دقیقی برای این محصول مشخص و تعیین می شود. البته قیمت فروش پارچه کودری شیک حاشیه دار به روش های عرضه آن نیز بسیار وابسته است.

قیمت فروش پارچه کودری حاشیه دار

اطلاعات مفید درباره پارچه کودری حاشیه دار

اطلاعات مفید درباره پارچه کودری حاشیه دار از جمله محصولاتی که به صورت گسترده و فراوان در صنعت نساجی تولید و تهیه می شود، پارچه های کودری هستند که از پرمصرف ترین و ارزان قیمت ترین پارچه ها در بازارهای داخلی کشور ما می باشد. این پارچه ها در گروه پارچه های نخی قرار گرفته اند که از مشخصات آنها می توان به: عرض های مختلف، ساده و طرح دار بودن، بافت تخت تار و پودی و غیره اشاره کرد.

به دلیل خاصیت خنک بودن این پارچه و وزن بسیار سبکی که دارد اغلب برای تولید لباس های خنک تابستانی مانند: مانتو، لباس خانگی و غیره استفاده می شوند. پارچه کودری حاشیه دار بسیار راحت و زیبا است و لباس های دوخته شده با این نوع پارچه بر بدن بسیار زیبا و راحت هستند.

نازک بودن با وجود تراکم بسیار بالا و استاندارد، مقاومت عالی در برابر شستشو، خنکی و راحتی بسیار زیاد، رنگ های متنوع با کیفیت های عالی، زیر دست لطیف و فوق العاده و غیره از مشخصات بارز و مهم این نوع پارچه های کودری شیک حاشیه دار محسوب می شوند.

صادرکننده پارچه کودری حاشیه دار

صادرکننده پارچه کودری حاشیه دار خوشبختانه در کشور ایران بسیاری از افراد تحت عنوان صادر کننده انواع پارچه های کودری حاشیه دار به فعالیت مشغول هستند که با استقبال قابل توجه و بی نظیر مشتریان خارجی از خرید این محصول، میزان فعالیت این صادر کننده ها جهت صادرات این محصول به صورت چشمگیری افزایش داشته است.

به منظور صادرات این محصول ابتدا باید با مراجعه به سازمان و اتحادیه های مربوطه، اکثر مدارک، مجوزها و استانداردهای لازم را جهت صادرات این محصول دریافت کرده و سپس از طریق گمرک اقدام به صادرات آن نمود. با افزایش فعالیت این صادر کننده ها، کشور ایران به عنوان یکی از برترین و معروف ترین کشورهای صادرکننده در منطقه شناخته شده است و همچنین بخشی از نیازهای مالی کشور برطرف شده است.

البته امروزه فروش این محصول توسط برخی از افراد که به عنوان فروشنده فعالیت دارند، صورت می گیرد. فروشندگان پارچه کودری تمام تلاش خود را جهت فروش یک محصول مرغوب و باکیفیت به مشتریان خود انجام می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما