مرجع فروش پارچه کودری ساده

پارچه کودری ساده، دربین بسیاری از زنان مسن و مادر بزرگ ها پارچه ای بسیار سبک و با دوام می باشد که بسیار پر طرفدار می باشد که از پارچه ی آن معمولا برای پیراهن بلند چین دار و یا شلوار بسیار سبک استفاده خواهند کرد و در تن بسیار خوش استایل و شیک می باشد.در بین بیشتر زنان کرد و اقوام دیگر پارچه بسیار پر طرفداری می باشد که هم حجاب کامل را دارد و هم بسیار راحت برای بانوان می باشد.

مرجع فروش پارچه کودری ساده

تنوع رنگ انواع پارچه کودری ساده

تنوع رنگ انواع پارچه کودری ساده پارچه کودری جدید، پارچه کودری از جمله پارچه های سبک می باشد که دارای طرح های بسیار زیبایی می باشد که نقش های بر روی پارچه بسیار خوش نقش و جذاب می باشد.

جنس پارچه کودری نخی می باشد که پوشیدن آن نیز باعث عرق کردن بدن نمی شود و تعریق در آن باعت بوی بد پارچه و یا ایجاد باکتری بر روی سطح پارچه نمی شود.

پارچه کودری از جمله پارچه های فصل خنک است که نازکی و سبک بودن آن باعث راحتی بدن بر تن می شود بیشتر بانوان در فصل گرما مورد استفاده قرار می دهند.

پارچه کودری برای دوختن مانتو بسیار پر زرق و برق و پر طرفدار است زیرا جنس پارچه عالی است طرح و نقش آن نیز زیبا و چشم گیر می باشد و باعث خوش پوشی نیز می گردد.

پارچه کوردی جز ان دسته از پارچه های به شمار می رودکه تنوع بسیاری زیادی در رنگ آن وجود دارد و زیبایی رنگ بندی آن بسیار به چشم می آید و چشم نواز می باشد.

رنگبندی آن باعث موفقیت چشم گیر آن در فروش شده است و این پارچه علاوه بر سبک و نازک بودن بسیار نرم و لطیف می باشد و حتی در تن نیز مانند یه پر بسیار سبک است .

در برابر شست و شو مقاوم می باشد و از آن دسته از پارچه های نیست که با چند بار شست و شو خود پارچه آسیب ببیند و یا خراب شود و رنگ اولیه خود را از دست می دهد.

بازار پخش پارچه کودری ساده

بازار پخش پارچه کودری ساده توزیع بی واسطه پارچه کودری،بدونه واسطه نیز می توان پارچه کودری تهیه کرد زیرا امروز در هر شهری مغازه های بسیاری وجود دارد که پارچه های پرزرق و برق فراوانی وجود دارد.

علاوه بر مورد نام برده شده می توانید از طریق سایت های معتبر و قابل اعتمادی که ما به شما معرفی می کنیم انواع بسیار زیادی از پارچه و نوع آن را مشاهده کرده و ثبت سفارش کرده

از این طریق کالای مورد نظر و دلخواهی که شما سفارش داده اید در کمترین زمان ممکن کالای مورد نظر در صحت و سلامت ارسال می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما