مرکز سفارش پارچه کودری شانتوتکس

پوششِ متناسب با فصل يكي از جنبه هاي دوست داشتني زندگي است، زيرا باعث ايجاد تنوعي مي شود كه در روحيه افراد تاثيرگذار است؛ اما در بعضي مناطق آب و هوايي مانند مناطق گرم كه تغييرات دما چندان زياد نيست، عموماً نوع پوشش از نظر جنس يكنواخت است. در اين مناطق راه حل ايجاد اين تنوع در روحيه، استفاده از لباس‌هاي متنوع از نظر رنگ و طرح پارچه است؛ پارچه کودری شانتوتکس يكي از پارچه‌هايي است كه تنوع طرح و رنگ آن مي تواند سلايق مختلفي را راضي نمايد.

مرکز سفارش پارچه کودری شانتوتکس

مراحل صادرات پارچه کودری شانتوتکس

مراحل صادرات پارچه کودری شانتوتکس نوجه به اركان فعاليت اقتصادي در زمينه‌ي صادرات منسوجات پارچه اي، مي تواند كمك شاياني براي موفقيت هر چه بيشتر در اين زمينه باشد؛ عمده ترين موضوعات مرتبط با اين فعاليت اقتصادي در سطح صادرات عبارتست از:

  • شناسايي همه توليد كنندگان داخلي و تهيه بانك اطلاعاتيِ توليدات آنها
  • بررسي تناسب توليدات داخلي با استانداردهاي جهاني
  • انتخاب توليدكنندگان برتر (توليدكنندگاني كه محصولات آنها با استانداردهاي جهاني مطابقت دارد)
  • شناسايي بازار هدف خارج از كشور
  • تلاش براي معرفي هر چه بهتر ويژگي منحصر به فرد توليدات داخلي
  • شناخت رقباي عرضه منسوجات در بازار جهاني
  • ارائه راهكارهايي براي ارتقاء محصولات داخلي با توجه به ويژگي محصولات رقباي عرضه‌ي منسوجات در بازار جهاني
  • تامين كالاي با كيفيت از بهترين توليد كنندگان منسوجات داخلي متناسب با نياز بازار هدف خارجي

مجموعه‌ي ما به عنوان صادرکننده پارچه کودری تمام تلاش‌هاي خود را براي شناسايي بهترين توليدكنندگان اين پارجه نخيِ پركاربرد انجام داده است و از ميان توليدكنندگان بسيار در اين زمينه، معتبرترين‌ها را انتخاب نموده ايم تا بتوانيم محصولاتي با كيفيت و متنوع فراهم آوريم و از طريق اين كيفيت و تنوع بازار هدف گسترده تري را جذب نماييم.

پارچه و پوشش از جمله مواردي است كه تنوع آن به دليل تنوع سلايق مختلف، بسيار زياد است، پارچه هاي نخي كودري معمولا در عرض 90 و 130 توليد مي شوند و محصولات اين نمونه از پارچه در دو نوع ساده و طرح دار براي مقاصد مختلف كاربرد دارد، انواع صادراتي آن در رنگ هاي مختلف با طرح ساده براي مصارف بيمارستاني كاربرد دارد و نوع طرح دار آن براي ملحفه و لباس قابل استفاده است.

خرید پارچه کودری شانتوتکس

خرید پارچه کودری شانتوتکس گستره ي فعاليت ما به عنوان صادر كننده‌ي انوع منسوجات پارچه‌اي به بازارهاي داخلي نيز گسترش يافته و از محصولات با كيفيت توليد كنندگان به مشتريان داخلي نيز عرضه مي نماييم. يكي از اين محصولات، پارچه کودری مشکی است كه در دو حالت ساده و طرح دار توليد مي شود و كاربردهاي زيادي دارد؛ شما مصرف كنندگان و فعالان حوزه توليد لباس نخي اگر تمايل داريد كه منسوجات نخي با كيفيت را با قيمتي مناسب تهيه نماييد مي توانيد از طريق فرم مشاوره و سفارش، اطلاعات تماس خود را ثبت نماييد تا ضمن دريافت مشاوره در اين زمينه سفارش خود را ثبت نماييد.

2

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما