تهیه پارچه کودری گلدار مرغوب

سلیقه های مختلف بانوان باعث شده تا تنوع طرح ها و مدل لباس بسیار زیاد شود و همواره مدل های بیشتری در بازار عرضه شود. چه مدلی را برای یک پارچه کودری با کیفیت انتخاب کنیم؟
برای استفاده از پارچه های کودری این نکته قابل اهمیت است که بیشترین کاربرد این پارچه برای لباس های خنک و تابستانه است و مهمترین دلیل آن بافت این پارچه از نخ می باشد. خوشبختانه تولید کنندگان پارچه های کودری طرح های گلدار و شادی را از این پارچه تولید و عرضه نموده اند که باعث شده دست طراحان لباس را برای دوخت تونیک، شلوار های خانگی و لباس های مهمانی زیبا باز باشد و با دادن طرح های متنوع از پارچه کودری گلدار کار را برای فروش این کالا در بازار ها آسان تر ساخته و نظرات مشتریان بسیاری را به خود جلب نموده است.
توجه به کیفیت و ایستادگی پارچه کودری از موضوعات بسیار مهم آن است، چرا که اکثر پارچه های مرغوب این نوع پارچه، از این خاصیت برخور دارند و لباس هایی که دوخته می شوند به خوبی اتو می خورند و ظاهر بسیار عالی را بر تن دارند.
اکثر فروشندگان برای فروش کالا های خود ژورنال هایی از لباس های دوخته شده از این پارچه را به عنوان طرح های پیشنهادی در اختیار مشتریان قرار می دهند و شما می توانید پارچه دوخته شده آن را مشاهده و طرح مناسب را انتخاب نمایید.

انواع پارچه کودری

شرکت نساجی یزد به عنوان یکی از بافندگان، پارچه های کودری گلدار و ساده توانسته است این محصولات را با عرض 90، 130 و 150 سانتی متر تولید و در بازار عرضه کند و شما می توانید براساس طرح مورد نظر خود هر کدام از عرض های مناسب را انتخاب و تهیه نمایید.

منبع: پوشاک ایرانی

1

  1. خدا قوت خسته نباشید
    مجموعه خوبی دارین و محصولاتتون با کیفیتن و قیمتاتون مناسبه
    ممنون از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما