تولید پارچه کودری در ایران

الیاف پارچه کودری از چه چیزی تولید می شود و دارای چه ویژگی های خاصی می باشد؟ با شروع فصول گرم سال کدام پارچه مناسب تر و کبیفیت بهتری دارد؟
با فرا رسیدن فصل گرما تمام مشتریان برای خلاصی از گرما در محیط های مختلف بدنبال لباس هایی از جنس خنک و نخی متمایل می شوند. آیا تا به حال از پارچه کودری برای لباس هایتان تجربه کرده اید؟ از میان انواع پارچه های خانگی و پیراهنی می توان نام پارچه کودری که بسیار مورد توجه قرار گرفته است اشاره کرد از دلایل این توجه بافت نازک و استفاده از نخ در الیاف آن و خنک بودن لباس های این سری از پارچه ها را می توان اشاره کرد.
از خصوصیات پارچه کودری به غیر از خنک بودن می توان به سبک ونازک بودن پارچه، رنگبندی متنوع و استفاده در طرح های مختلف، شستشوی آسان و کم زحمت، سریع خشک شدن لباس ها، اتوخوری خوب، قیمت مناسب و تنوع در مدل ها رابیان نمود.
تنها مشکلی در این پارچه ها می توان دید زود چروک شدن لباس ها است که به تازگی سعی می کنند از الیاف کنف در تولید آن استفاده کنند تا این مشکل برطرف شود.
پارچه کودری از الیاف ویسکوز بافته می شود و به علت اینکه این الیاف در کشور ما تولید نمی شوند و باید آنرا وارد کنیم قیمت آن هم متعاقبا وابسته به دلار است. هرچند پارچه های تولیدی داخل کشور با الیاف خارجی دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و البته پارچه های تولید داخل به علت تراکم بافت بالا و لطافت بی نظیر کیفیت بهتری نسبت به کالاهای مشابه خارجی را دارا می باشند، مشتریان بالایی را متوجه خود ساخته و محبوبیت فراوانی دارند.

منبع: پوشاک ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما