تولید پارچه کودری نساجی یزد

پارچه کودری یکی از انواع پارچه های نخی و خنک است که در این فصل از سال بسیار دیده می شود. نساجی یزد به عنوان یکی از تولید کنندگان ملی توانسته پارچه کودری را به صورت انبوه تولید نماید.
شاید با دیدن انواع ساده و گلدار پارچه کودری این فکر در ذهن ها وارد شود که، چه میزان زیادی از این نوع پارچه وارد کشور ما می گردد و ارز فراوانی در این بین از ایران خارج می شود ولی خوشبختانه بخش اعظم پارچه کودری محصول کشور خودمان است و از آن بهتر که بیشتر بانوان سرزمین ایران ما از این نوع پارچه ها بیشتر در فصل های گرم و حتی سایر فصول استفاده می نمایند تا برای همیشه این چرخه تولید استمرار داشته باشد.
اگر از حق نگذریم کیفیت، خنکی و ایستادگی پارچه های کودری دلیل اصلی این انتخاب مشتریان همیشگی است و با وجود رنگ بندی های بسیار عالی این پارچه ها و طرح های متنوع لباس های دوخته شده سلایق همگان را تامین کرده است.
پارچه کودری که در دو گروه ساده و گلدار تولید می شود و به صورت لباس های تونیک، مانتو، شلوار های خانگی، پیراهن و … مورد استفاده بانوان سرزمین ما قرار می گیرد.
این پارچه ها در بازار با عرض های 90، 130 و 150 سانتی متر در بازار ها می توان پیدا کرد.
کارنجات نساجی یزد بافت با تولید پارچه کودری و صادرات این محصول به کشور های همسایه همچون قزاقستان و ارمنستان توانسته است برند شرکت های خود را به صورت ملی معرفی نموده و این تنها به خاطر کیفیت بالای پارچه ها می باشد.

دوخت پارچه کودری

پارچه های کودری که با الیاف ویسکوز بافت می گردند بسیار خنک و دارای کیفیت عالی هستند و راه حل مناسبی برای کسب احساس مطبوع در این هوای گرم است.

منبع: پوشاک ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما