خرید انواع پارچه های کودری

آیا می دانید خرید انواع پارچه های کودری در ابتدای فصل بهار به بیشترین میزان خود می رسد؟ و تمامی قشر های تولید پوشاک زنانه و بچه گانه به همراه مغازه داران پارچه نسبت به خرید پارچه کودری اقدام خواهند کرد؟
پارچه های کودری معمولا در ایران تولید می شوند و به پارچه های تمام ویسکوز در بین بافندگان معروف هستند.
تلفظ صحیح آن ” کدری ” است که او بسیار کوتاهی بعد از کاف قرار خواهد گرفت و به همین علت کودری نوشته می شود. البته گاهی به آن پارچه نخی نیز گفته می شود اما نباید این برداشت را کرد که ممکن است پارچه کودری از جنس نخ اصل یا طبیعی باشد بلکه پارچه کودری همیشه از الیاف ویسکوز یعنی پنله مصنوعی بافته میشود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید پارچه کودری

با فرا رسیدن فصل بهار کم کم به گرم شدن هوا نزدیک می شویم و طبیعتا اشخاص به دنبال خرید لباس گرم هستند تا بتوانند خود را در فصل تابستان خنک نگه داشته و از گرمای هوا رنج نبرند.
اولین پارچه ای که برای خانمها خرید یکی دو قواره از آن ضروری احساس می شود. پارچه کودری است.
اگر بخواهیم خانواده بزرگتری از کودری را نام ببریم باید به پارچه های نخی اشاره کنیم که ممکن است در بافت آنها از الیاف و نخ کتان یا پنبه و کناف نیز استفاده شده باشد.
اما خرید پارچه کودری آسان تر است زیرا :

  • قیمت ارزان تری دارد.
  • وزن پایین سبب خنک تر بودن این پارچه می گردد.
  • با عرض های مختلفی عرضه می شود.
  • در ایران تولید تیراژ بالایی از آن هر سال به انجام می رسد.

می بینیم که مزیت های بالا سبب می شود تا همیشه از بین انواع پارچه نخی، پارچه کودری بیشترین فروش را داشته و جزو محصولات مورد علاقه و استقبال خانم های ایرانی خصوصا در منطقه غربی و جنوبی کشور باشد.
منبع: پوشاک ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما