عرضه مستقیم پارچه کودری بچگانه

پارچه کودری بچگانه برای تولید لباس های راحتی کودکانه انتخاب می‌ شود که بافت بسیار لطیفی دارد و هیچ گونه حساسیتی برای پوست کودکان ایجاد نمی کند. چرا که به طور طبیعی از الیاف نخ و پنبه تهیه شده است. با وجود تعداد متقاضیان پارچه کودری بچه گانه عرضه مستقیم این محصولات در دستور کار قرار گرفته است و به همین جهت است که پارچه های کودری با استفاده از روش مستقیم با قیمت مناسب تری در بازار ارائه می‌ شوند.

عرضه مستقیم پارچه کودری بچگانه

تنوع طرح پارچه کوردی بچگانه

تنوع طرح پارچه کوردی بچگانه به طور حتم در اکثر پارچه فروشی ها نام پارچه‌ های کودری را شنیده اید. چرا که پارچه‌ های کودری جزو مشهور ترین منسوجات هستند که معمولاً برای تولید پوشاک تابستانی انتخاب می‌ شوند. این پارچه‌ ها بافت بسیار لطیفی دارند و نیز خنک هستند و افراد هنگام پوشیدن لباس هایی که دارای این پارچه ها می باشند احساس راحتی بی نظیری دارند.

این پارچه ها گاهی برای دوخت لباس های خواب انتخاب می‌ شوند اما پارچه‌ های کودری از لحاظ نوع طرح با یکدیگر متفاوت هستند و نوع طرح استفاده شده در سطح این پارچه ها می تواند قیمت خرید پارچه کودری را تعیین کند.

یکی از طرح های پارچه کودری این دسته از منسوجات را در گروه پارچه های بچه گانه قرار می‌ دهد. پارچه کودری بچه گانه طرح های بسیار زیبا و متنوعی دارد و به طور کلی تمام طرح های استفاده شده در سطح این پارچه‌ ها را می‌ توان در دو دسته دخترانه و پسرانه تقسیم کرد.

در سطح پارچه های کودری پسرانه معمولاً از رنگ های قرمز، آبی، سبز استفاده می‌ شود و نیز گاهی برای طراحی این پارچه ها از شخصیت های کارتونی پسرانه الهام گرفته می شود. در طرح های پارچه کودری که جزو پارچه های دخترانه دسته بندی می شوند، نیز از رنگ های روشن مانند صورتی، بنفش و زرد استفاده شده است که اکثراً این رنگ ها توجه دختر بچه ها را به خود جلب می کنند.

سفارش پارچه کودری بچگانه

سفارش  پارچه کودری بچگانه پارچه‌ های کودری بچه گانه بهترین نوع از پارچه ها برای دوخت لباس های راحتی بچه گانه هستند چرا که این پارچه ها بسیار لخت و خنک هستند و هنگامی که کودکان در منزل لباس‌ های کودری را بر تن می‌ کنند احساس راحتی بی نظیری دارند و آرامش خاطر دارند.

از همین جهت است که سفارش پارچه کودری بچه گانه توسط مراکز تولید کننده پوشاک بچه گانه ثبت می‌ شود و آن ها با تهیه پارچه رنگی کودری به صورت مستقیم این محصولات را با قیمت بسیار نازل تری به دست می آورند و پوشاک بچه گانه را با قیمت ارزانی تولید می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما