عرضه پارچه کودری بچگانه

پارچه کودری بچگانه با کیفیت مرغوب و طرح و مدل زیبا با قیمت عمده به فروش می رسد، عرضه این نوع از منسوجات با قیمت کلی و در برند نیک بافت یزد، هل، اطلس، امگا، شانتوتکس یک فرصت عالی و فوق العاده کم نظیر برای شما مشتریان ارجمند است، پارچه کودری مرغوب بچگانه را می توانید با قیمت مستقیم و بی واسطه در متراژ بسیار زیاد و در قالب طاقه ای و کیلویی خریداری نمایید.

عرضه پارچه کودری بچگانه

تنوع طرح پارچه کوردی بچگانه

تنوع طرح پارچه کوردی بچگانه پارچه کوردی جزو آن دسته از منسوجاتی است که نازکی و لطافت خاصی داشته و در برابر شستشو پایداری لازم را دارد، مصرف این پارچه در البسه کودکان با راحتی و سبکی و خنکی همراه می باشد، طرح های متنوع و متعددی در زمینه این پارچه توسط کارخانجات تولیدی چاپ می شود که هر کدام در نوع خود دنیایی از زیبایی هستند.

طرح های فانتزی بسیار شیک و چشم نوازی در این پارچه بکار می رود و در زمان دوخت جذابیت و شیک بودن خود را به صورت مضاعف نمایان می کند، طرح های شلوغ و یا خلوت در این پارچه به وفور رویت می شود، ثبات رنگی خوب و قابلیت شستشوی آسان و لطافتی که به همراه دارد آن را جزو پرفروش ترین منسوجات موجود در بازار قرار داده است.

تولید کنندگان تنوع گسترده ای در طراحی و مدل این پارچه اعمال نموده اند، لذا برای انتخاب و خرید این پارچه دچار دغدغه خاطر نخواهید شد، مدل های بسیار جذاب و سنتی و مدرن را می توان با استفاده از این پارچه تهیه نمود و به مرحله دوخت رساند، به هر صورت تنوع دوخت و طرح و مدل با این پارچه بسیار زیاد است، رنگ های بسیار شاد و مهیجی برای دوخت البسه کوردی بچگانه به کار می رود و آن را زیباتر از آن چه هست نمایان می کند.

سفارش پارچه کودری بچگانه

سفارش  پارچه کودری بچگانه پارچه کودری بچگانه را می توانید با کیفیت درجه یک و با طرح و نگار زیبا و متنوع و رنگ بندی جذاب با قیمت عمده از طریق مراکز فروش غیر حضوری سفارش داده و آن را در اسرع وقت و با قیمتی که مقرون به صرفه است به آدرس اعلام شده دریافت نمایید، قیمت خرید پارچه کودری متناسب با عرض پارچه، گرماژ و میزان آب رفتگی و ثبات رنگی و کیفیت جنس می باشد.

شما می توانید این نوع از منسوجات را با قیمت ارزان و نرخ متعارف در حجم کلی خریداری نمایید، ما پذیرای سفارشات شما در قالب عمده هستیم، پارچه رنگی کودری از زیبایی طرح و رنگ خاصی بهره مند بوده و با قیمت مستقیم بسیار ارزان به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما