عرضه کنندگان پارچه کودری مجلسی

پارچه کودری مجلسی یکی از بهترین و زیباترین پارچه های تولیدی در ایران به حساب می اید‌. این پارچه های زینتی، به عنوان پوششی اصلی در میهمانی ها، برای بانوان محسوب می شود. بسیاری از شرکت های نساجی دست به تولید این پارچه پر مصرف می زنند. عرضه کنندگان پارچه کوردی مجلسی، این پارچه های زیبا را در بسیاری از شهرها، پخش و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

عرضه کنندگان پارچه کودری مجلسی

دلایل مصرف پارچه کودری مجلسی

دلایل مصرف پارچه کودری مجلسی در سرزمین کردستان پارچه های زیادی تولید می شود. پارچه کودری مانتو، یکی از پارچه های نخی و پر کاربرد در آن خطه می باشد. اما پارچه های مجلسی کوردی یکی از معروفترین و زیبا ترین پارچه هایی است که تمام زنان کورد و حتی بسیاری از زنان جنوبی کشور در مراسم های رسمی از آن استفاده می کنند. این پارچه به دلیل استفاده از بافت های زری و تزئینات روی آن، زیبایی لباس را چند برابر می کند.

پارچه های مجلسی دارای رنگ و طرح های متنوع و بی نظیری می باشد. پارچه های کوردی مجلسی، مخصوص زنان کورد می باشد و نشان اصالت خانواده های آن ها است. این پارچه ها، جزو اساسی شخصیت و اصالت آن ها به شمار می رود. تمام زنان کرد برای دوختن لباس های مجلسی از این پارچه ها استفاده می کنند.‌ این پارچه به علت داشتن شکل خاصی که دارد، احتیاج به برش و یا طرح خاصی ندارد. با یک دوخت ساده از طرفین پارچه، به زیبا ترین لباس دنیا تبدیل می شود.

زنان کرد، از پارچه کوردی مجلسی، نه فقط برای پوشش تن استفاده می کنند، بلکه برای سر نیز سرپوش دوخته و از آن هم به عنوان پوشش برای مو ها استفاده می کنند و هم جنبه زیبایی دارد. از دلایلی دیگری که زنان کرد از این لباس ها استفاده می کنند، این است که این لباس ها در عین زیبایی و شکیل بودن، بسیار راحت و پوشیده می باشند. با پوشیدن لباس کردی دیگر احتیاج به سر کردن چادر یا پوشش دیگری نمی باشد، زیرا این لباس تمام بدن زنان را پوشانده و یک پوشش کامل محسوب می شود.

خرید مستقیم پارچه کودری مجلسی

خرید مستقیم پارچه کودری مجلسی به دلیل استقبال و استفاده زیاد از پارچه کوردی ،بسیاری از شرکت های تولید ‌پارچه، این پارچه ها را به صورت انبوه تولید کرده و در بازار فروش پارچه در دسترس مشتریان قرار می دهند. خرید مستقیم پارچه کوردی مجلسی توسط توزیع کنندگان این محصول صورت می گیرد. توزیع کنندگان این پارچه های مجلسی را به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدکننده پارچه کودری به صورت عمده دریافت و خریداری نموده و به بازار فروش عرضه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما