فروش پارچه کودری گلدار اعلاء

پارچه کودری یکی از بهترین انواع پارچه در فصول گرم سال است. پارچه های گلدار کودری یکی از زیباترین نمونه های این نوع پارچه است که می توانید جنس اعلا آن را از بازار تهیه کنید.
برخی از خریداران دوستدار پارچه هایی با تنوع رنگی که قابل استفاده برای فصل های گرم سال باشد را تهیه نمایند تا به همراه زیبایی، خنکی لازم را داشته باشد و کمتر دچار گرمازدگی بشوند به همین سبب پارچه کودری گلدار که در این فصل ها بسیار خرید و فروش میشوند و علت آن هم خنک بودنش و داشتن تنوع طرح و رنگ است و یکی از پر طرفدارترین پارچه هایی است که می توان به عنوان پارچه مانتویی و پیراهنی استفاده کرد. درباره این پارچه مختصرا شرح می دهیم.
با شروع فصل تابستان، فروش و عرضه پارچه کودری گلدار اعلاء در بازار های کشور بسیار فراوان شده و در طرح های خالدار و سنتی از جدیدترین مدل های این پارچه و طرح های گل ریز آن که هر ساله در بازار تکرار می شوند مورد توجه مشتریان قرار می گیرد.
یکی از تولید کنند گان ملی که پارچه ای کودری گلدار اعلایی را تولید می کند، شرکت نساجی یزد است که همه ساله متراژهای بالایی از پارچه کودری را در طرح های و عرض های 90، 130، 150 سانتی متر در بازار های داخلی به فروش می رساند و مشتریان علاقه مندان خاص خود را دارد.

خرید پارچه کودری

علت علاقمندی خریداران پارچه کودری گلدار به سبب ایستادگی و کیفیت آن است. از جمله موارد کاربرد پارچه کودری گلدار را می توان به لباس راحتی، تونیک، شلوار خانگی، لباس های مجلسی، دامن، پیراهن و سایر پوشاک زنانه اشاره کرد.
یکی دیگر از محاسن پارچه کودری آن است که از جنس نخ است اما آبرفت کمی دارد و در نتیجه مقرون بصرفه نیز می باشد.

منبع: پوشاک ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما