قیمت خرید پارچه کودری یزدبافت

قیمت خرید پاچه کودری یزدباف هر سال نسبت به رقبا بالاتر است، آیا علت این نرخ بالاتر فروش پارچه کودری نساجی یزد را می دانید؟
وقتی صحبت از محصولات کارخانه ای همچون نساجی یزدباف می شود قطعا مشتریان می دانند قرار نیست کیفیت متوسطی از محصول را داشته باشند یا اینکه نسبت به پارچه تحویل گرفته شده بتوانند نق یا غری بزنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پارچه کودری یزدباف

هنگامی که پارچه های کودری در بازار عرضه می شود می توان تعداد زیادی از محصولات تماما ویسکوز را با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت نسبت به نیازی که در این زمینه خواهیم داشت تصمیم گیری به خرید نمود.
قطعا کسی که به دنبال کف قیمت خرید پارچه کودری باشد، اشتباه محض است اگر بخواهد کالیته های یزدباف را دیده و وقتش را با چانه زدن جهت خرید این نمونه کار صرف نماید.
یا اینکه اگر قرار است پارچه های نخی کودری را جهت صادرات به کشور هایی چون قزاقستان یا ارمنستان که کیفیت پارچه بسیار برایشان مهم است خریداری نمایید برند کودری یزدباف بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید.
اما هنوز سوال اصلی پاسخ داده نشده است.

پارچه کودری یزدباف

چرا پارچه های کودری نساجی یزدباف هر سال گرانتر از رقبا اعلام می گردد؟

  • کارخانجات مجبور به پرداخت مالیات و ارزش افزوده هستند و همین علت اصلی بالا بودن نرخ این مراکز نسبت به دلالانی است که تنها پارچه را خام خریده و تکمیل نموده اند.
  • کیفیت نخ ویسکوزی که یزدباف جهت تولید انواع پارچه کودری به کار خواهد برد با سایر نخ های بازار تفاوت خواهد داشت.
  • کارخانه بزرگ و صاحب اسم و رسمی همچون یزد بافت نمی تواند به خاطر فصل فروش کودری با ارائه جنس هایی با درجه کیفی پایین تر اعتبار چند ساله خود را به خطر بیندازد.
  • میزان آبرفت و چروک پارچه های تولید شده این برند به حداقل میزان خود و نزدیک به صفر رسیده است.

همانظوری که می بینیم ان شالله در آینده ای نزدیک پارچه های کودری یزدباف تبدیل به یکی از بهترین نمونه های صادراتی در خاورمیانه برای انواع پارچه نخی خواهد شد.
منبع: پوشاک ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما