مراکز تولید پارچه کودری نخی

پارچه کودری نخی یکی از بهترین و لطیف ترین ‌پارچه های موجود در بازار می باشد. در پارچه کودری باکیفیت، از مقدار نخ بیشتری استفاده شده است. مراکز تولید پارچه کودری نخی، این محصول پر فروش را به صورت انبوه تولید کرده و توسط توزیع کنندگان، به بازار فروش پارچه عرضه می کنند. این پارچه ها به علت جنس خنکی که دارد، بیشتر در شهر های جنوبی مورد مصرف قرار می گیرد.

مراکز تولید پارچه کودری نخی

بررسی مقاومت شستشو پارچه کودری

بررسی مقاومت شستشو پارچه کودری پارچه های کودری از انواع بسیار گوناگونی تشکیل شده اند که دارای طرح های متنوع و جنس های گوناگون می باشند. پارچه کودری یکی از هزاران نوع پارچه در تمام مراکز فروش می باشد. پارچه های کودری از جنس نخ تهیه و تولید می شوند. به سبب استفاده زیاد از این پارچه، بسیاری از کارخانه های نساجی و تولید پارچه، اقدام به تولید انبوه آن می نمایند. این پارچه نیز، مانند بقیه پارچه ها، دارای انواع ساده و طرح دار می باشند.

پارچه کودری عمده بسیار پر مصرف می باشد و به دلیل قیمت کم و ارزانی که نسبت به بقیه پارچه ها دارد، از آن ها برای تهیه انواع لباس راحتی و خنک، استفاده می شود. از این پارچه نه تنها در مناطق جنوبی کشور و گرم و خشک(به دلیل گرمای شدید هوا) استفاده ی زیادی می شود، بلکه در تمامی مناطق، مخصوصا در فصل تابستان، برای تهیه انواع البسه سبک و خنک، مورد مصرف قرار می گیرد. مواد اولیه این پارچه ها از جنس نخ بوده و کلفت نیستند و سبک و بسیار خنک می باشند.‌

از آن ها، لباس هایی تهیه می شود که فرد با پوشیدن آن ها احساس خستگی و ناراحتی نکرده و با آن ها راحت می باشد. از مزیت این پارچه می توان به این نکته اشاره کرد که با آن ، انواع و اقسام البسه مانند مانتو، شلوار، تونیک، سارافون و یا حتی شال تهیه کرد. پارچه کودری علاوه بر کیفیت خوبی که دارد، در برابر شستشوی زیاد، زود از بین نمی رود و حالت خود را از دست نمی دهد. با چند بار شستشو، رنگ آن عوض نمی شود و برای اولین بار که شسته می شود، آب نرفته و از عرض پارچه زیاد، کم نمی شود.

فروش عمده پارچه کودری نخی

فروش عمده پارچه کودری نخی پارچه کودری نخی یکی از بهترین و لطیف ترین انواع پارچه در بازار فروش این محصول می باشد. این پارچه هم به صورت عمده و در متراژ بالا فروخته می شود و هم قابلیت فروش در مقدار کم را دارد. از پارچه های کودری لباس های زیادی تهیه و دوخته می شود. این محصول به دلیل وزن کم و جنس خنکی که دارد، برای فصل تابستان، پارچه ی بسیار مناسبی برای دوخت لباس می باشد.‌ این پارچه به سبب استفاده زیاد از آن و قیمت مناسبی که دارد، در بسیاری از کارخانه ها به صورت انبوه تولید می شود. فروش عمده پارچه کودری نخی، توسط، تولید کنندگان این محصول صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما