مرکز خرید پارچه کودری ماکسی

امروز در ایران در صنایع نساجی انواع پارچه های مختلفی در جنس های نخ، ابریشمی، پشمی و مصنوعی تولید می‌شود. پارچه های کودری ماسکی از جمله پارچه های نخی هستند. این محصولات پارچه های بدون رنگ دهی لخت و ریزش دار و نرم و لطیف هستند. برای استفاده از این پارچه ها باید قبل از شستشو آن را بشویید زیرا کمی آب رفت دارد. مرکز خرید پارچه کودری ماکسی این محصولات را با ضمانت به مشتری می دهد.

مرکز خرید پارچه کودری ماکسی

مشخصات کامل پارچه کودری ماکسی

مشخصات کامل پارچه کودری ماکسی

پارچه کودری ماسکی دارای یک سری از مشخصاتی می باشد که در خرید آن باید به آن دقت کنید. مشخصات کامل پارچه کودری ماسکی به این صورت است که این پارچه ها آب رفت بسیار کمی دارند. زیرا به دلیل اینکه پارچه نخی هستند باید حتماً قبل از دوخت شسته شوند. دارای جنس راحت و خنک هستند و جنس شان بسیار لطیف و نرم است و هیچ وجه جنس زمخت و خشن ای ندارند، ضد حساسیت هستند و به پوست آسیبی نمی رساند و دارای کیفیت بالایی هستند و بافت آن ها بسیار مقاوم است و به سادگی بافت آن از دیگر باز نمی شود.

پارچه نازکی هستند که برای فصل تابستان و در فصل بهار بسیار مناسب هستند. پارچه کودری نیک بافت به دلیل استحکام بالایی که دارد، می تواند در تولید انواع لباس ها و شلوار ها مورد استفاده قرار بگیرد. این گونه پارچه ها مانند پارچه های نخی چروک می شوند. دوخت پارچه به دلیل جنس نازک آن ها بسیار آسان است. این گونه پارچه ها در مدل های متفاوتی تولید شده است. یکی از نکات بسیار مهم درباره این پارچه ها این است که به کشورهای زیادی صادر می شود.

تولیدکننده پارچه کودری ماکسی

تولیدکننده پارچه کودری ماکسی

این گونه پارچه ها هم به صورت حضوری و هم به صورت سفارشی به فروش می‌روند. خرید حضوری برای همه مصرف کنندگان امکان پذیر می باشد به همین دلیل فروشندگان مرکز فروش پارچه کودری تصمیم گرفته اند تا سفارش مردم در سراسر کشور بپذیرند. این گونه محصولات به دلیل کاربردهای بسیاری که در تولید انواع تونیک ها و لباس های مردانه و زنانه و لباس های بچگانه دارد، دارای فروش انبوه می باشد. به همین دلیل تولید کننده پارچه کودری ماسکی تولید این‌گونه پارچه نخی با کیفیت را در کشور ما افزایش داده است.

تولید این محصولات در صنایع نساجی کشور انجام می شود. در این صنایع فرایند های مختلفی روی محصولات انجام می شود. در کارخانه نساجی پارچه ها بعد از تولید برای فروش آماده سازی می شوند. پارچه کودری به دلیل اینکه فقط مناسب فصول گرم یال است در این فصول تولید اینگونه پارچه ها گسترش پیدا می کند‌.به همین دلیل در فصول گرم در بازار کمبود اینگونه پارجه ها به چشم نمی خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما