پخش و توزیع بهترین پارچه کودری

با وجود تولید پارچه کودری در ایران همچنان تولیدات خارجی در کشور پخش و توزیع می شود. برخی ویزگی های پارچه های کودری باعث گشته بازار خریدو فروش این پارچه داغ بماند.
بسیاری از فعالان صنعت پارچه در پخش و توزیع انواع پارچه های کودری مشغول هستند. اکثر بانوان ایرانی این پارچه را برای تهیه لباس های خانگی و شلوار های راحتی مورد استفاده قرار می دهند.
جنس پارچه های کودری از نخ بوده لذا دوختن لباس بوسیله این پارچه سهل و آسان است و بنابراین مدل های فراوانی برای دوختن این پارچه ها وجود دارد.
بخشی از پارچه های کودری موجود در بازار های کشور بافت تولید کنند گان کشور خودمان است و صنعت بافندگی ما در این زمینه تلاش های خوبی انجام داده تا گوی رقابت را از محصولات خارجی برباید هر چند که وجود این محصولات خارجی دلیل بسیار خوبی برای بهبود کیفیت پارچه های کودری، تولیدی خودمان در ایران است.
به علت کیفیت و قیمت مناسب پارچه های کودری در بازار ها و همچنین تنوع طرح و رنگ، محبوبیت زیادی بین مشتریان دارد و از اینرو همه ساله با متراژ های بالایی در بازار ها خرید و فروش می گردد.
از تولید کنند گان به نام در عرصه پارچه کودری می توان نام شرکت نساجی یزد را مشاهده کرد که همه ساله قبل از شروع سال جدید و گرما پارچه های خود را در بازار پخش و توزیع می نمایند.

پارچه کودری مانتو

هر چند که لباس های پارچه های کودری به عنوان یک لباس تابستانه می شناسند ولی برخی از مدل های گلدار جدید این پارچه برای سایر فصول و برای مهمانی ها استفاده می کنند و همچنان در مغازه های لباس فروشی می توان نمونه های این کار را مشاهده و تهیه نمود.

منبع: پوشاک ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما